W tym roku wydarzenie odbędzie się pod hasłem: „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” i odpowie na pytanie, jak łączyć strategie wizerunkowe z konkretnymi wynikami sprzedażowymi – w oparciu o dane, technologię i autentyczną komunikację.
POLECAMY
W programie m.in.:
- Panel: Marka jako siła napędowa sprzedaży – jak strategicznie łączyć wizerunek z wynikami biznesowymi?
- Dlaczego „dobra marka” już nie wystarcza? – nowe zasady wygrywania w erze przesycenia treścią
- Zasięg, wpływ, widoczność – miks kanałów i taktyk w praktyce
- Reputacja i bezpieczeństwo komunikacji – jak chronić wizerunek w czasach kryzysów
- AI i dane – jak wykorzystać technologie do optymalizacji działań sprzedażowo-marketingowych
Wystąpią uznani eksperci, m.in. dr Jacek Kotarbiński, Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki czy Maja Musznicka-Janiec – praktycy, którzy na co dzień rozwijają strategie marek, skalują biznesy i prowadzą kampanie, które realnie konwertują.
Podczas wydarzenia uczestnicy zmierzą się z kluczowymi wyzwaniami, jakie stawia rynek m.in.:
- Jak wyróżnić się w zatłoczonym cyfrowym ekosystemie?
- Jak przekuć uwagę odbiorców w decyzję zakupową?
- Jak prowadzić komunikację opartą na zaufaniu w świecie AI i dezinformacji?
- Jak mierzyć realny wpływ działań marketingowych i komunikacyjnych na sprzedaż?
W programie również warsztaty – m.in. z analityki danych mediowych i AI – liczba miejsc ograniczona!
Dla kogo?
Dla marketerów, specjalistów od social mediów, contentu, SEO, ale też strategów, digital managerów i ekspertów od e-commerce, którzy chcą lepiej integrować działania marketingowe z celami sprzedażowymi.
Dlaczego warto?
✅ Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność działań sprzedażowych dzięki silnej obecności marki
✅ Poznasz narzędzia i strategie, które realnie konwertują uwagę w decyzję zakupową
✅ Wzmocnisz swoją pozycję w firmie, budując kompetencje na styku sprzedaży i komunikacji
✅ Otrzymasz certyfikat uczestnictwa – potwierdzający zdobycie praktycznej wiedzy
Zarejestruj się już dziś i zwiększ skuteczność swojej strategii marketingowej!
Szczegółowe informacje oraz bilety są dostępne na stronie https://kongreswiedzy.proto.pl/
Partnerami kongresu są: Instytut Monitorowania Mediów, CONREGO, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations, IAB Polska, Polska Organizacja Reklamodawców, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. Mediarun.
Patroni medialni: „Press”, „My Company Polska”, „Online Marketing”, „Social Media Manager”, „Nowa Sprzedaż”, „PR Manager”, Mediarun.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.