Dołącz do czytelników
Brak wyników

Interactions 2014: młodzież i eksperci o obsłudze klienta

Artykuł | 30 lipca 2014 |
162
Jednym z najciekawszych wydarzeń globalnej konferencji Interactions 2014, zorganizowanej przez Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) były dyskusje panelowe z udziałem konsumentów urodzonych pod koniec ubiegłego tysiąclecia oraz analityków i konsultantów branżowych, w których dzielili się oni swoimi preferencjami i opiniami na temat obsługi klienta.

Jednym z najciekawszych wydarzeń globalnej konferencji Interactions 2014, zorganizowanej przez Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) były dyskusje panelowe z udziałem konsumentów urodzonych pod koniec ubiegłego tysiąclecia oraz analityków i konsultantów branżowych, w których dzielili się oni swoimi preferencjami i opiniami na temat obsługi klienta.

Dyskusja z udziałem młodych konsumentów ujawniła kilka interesujących faktów. Klienci z tej grupy wiekowej:

Wykorzystują komunikację z firmami w mediach połecznościowych przede wszystkim po to, aby otrzymać atrakcyjne zniżki lub dostęp do promocji; ponadto podczas zakupów regularnie wykorzystują kupony i kody rabatowe. Nieustannie używają smartfonów i często sprawdzają w sklepach rozmiar lub jakość artykułów, a następnie kupują je w sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych, aby zapłacić mniej. W komunikacji internetowej domagają się opcji „zrezygnuj z  otrzymywania wiadomości” i korzystają z niej, jeśli treść nie jest nowa lub spersonalizowana. Wbrew powszechnej opinii nadal preferują telefon jako środek komunikacji z obsługą klienta i wsparciem technicznym.

Z kolei podczas dyskusji panelowej „Spostrzeżenia ekspertów” kilku analityków i konsultantów branżowych podzieliło się swoimi opiniami o technologiach contact center najbardziej godnych uwagi i najbardziej przereklamowanych. Dyskusja doprowadziła do kilku interesujących ustaleń, m.in.:

Chmura oraz wsparcie wirtualne/zdalne to o...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy