DESPERADOS WALCZY Z CISZĄ - podsumowanie akcji

Aktualności
Desperados, w zgodzie z niepokornym i dzikim charakterem marki, wsparł imprezowiczów w walce z ciszą nocną. Walka odbyła się na Facebooku – i wielkiej ścianie jednej z warszawskich kamienic.

Desperados, w zgodzie z niepokornym i dzikim charakterem marki, wsparł imprezowiczów w walce z ciszą nocną. Walka odbyła się na Facebooku –
i wielkiej ścianie jednej z warszawskich kamienic.

POLECAMY

Desperados, piwo o smaku tequili, od pewnego czasu dostępny jest nie tylko w charakterystycznych butelkach 0,4 l, ale także klasycznych puszkach 0,5 l. To opakowanie wprowadzono z myślą o „domówkach” – lutowa aktywacja skierowana więc była właśnie do imprezowiczów. Desperados wykrzykiwał wraz z nimi: „Żądamy zniesienia ciszy nocnej!”

- Oczywiście nasze żądanie stawialiśmy z pewnym przymrużeniem oka – zapewnia Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. – Nie zbieraliśmy po...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy