Marketing treści ma bowiem wpływ nie tylko na ruch na stronie, lecz przede wszystkim na świadomość marki. We wprawnych rękach i z dobrze rozpisaną strategią dystrybucji można za jego pomocą osiągnąć w e-handlu wiele. Jak się jednak do tego zabrać i na co zwrócić większą uwagę…?
POLECAMY
Schemat komunikacyjny Jakobsona, czyli po co w zasadzie piszemy
Każda historia ma swój początek, a w zasadzie – pewne podstawy. Dlatego też w gonitwie za klientem tak ważne jest nie tylko stworzenie i wnikliwe opisanie samej buyer persony (lub ich kilku), lecz również odrobienie pracy domowej i zapoznanie się ze schematem komunikacyjnym Jakobsona.
Zakłada on konieczność zadania sobie z pozoru prostych, lecz jednak fundamentalnych pytań: Kim jesteśmy jako marka – nadawca komunikatu? Co chcemy nim osiągnąć? Jaki będzie kontekst spotkania odbiorcy z przekazem brandu? Czy tworząc treść, stawiamy na targetowanie behawioralne czy kontekstowe? Jaka jest intencja komunikatu – czy za nadrzędną uznajemy funkcję poznawczą, czy może funkcję impresywną (w końcu z marketingowego punktu widzenia te dwa elementy ze wspomnianego schematu są najistotniejsze)?
W dużej mierze od odpow...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!