Briefing dostawcy - podstawa sukcesu programu wsparcia sprzedaży

Aktualności
W związku z rosnącym zainteresowaniem programami wsparcia sprzedaży, firmy coraz częściej decydują się na pełen outsourcing w zakresie przygotowania i prowadzenia projektów lojalnościowych kierowanych do partnerów biznesowych. Kluczem do udanej współpracy między klientem a zewnętrznym podmiotem realizującym akcję jest poprawnie przygotowany brief, czyli zestaw informacji niezbędnych do efektywnego wdrożenia projektu. Jak przygotować wytyczne, by zrealizować cele programu wsparcia sprzedaży radzi Paweł Łokaj, Kierownik Zespołu ds. Programów Lojalnościowych w Sodexo Benefits and Rewards Services.

W związku z rosnącym zainteresowaniem programami wsparcia sprzedaży, firmy coraz częściej decydują się na pełen outsourcing w zakresie przygotowania i prowadzenia projektów lojalnościowych kierowanych do partnerów biznesowych. Kluczem do udanej współpracy między klientem a zewnętrznym podmiotem realizującym akcję jest poprawnie przygotowany brief, czyli zestaw informacji niezbędnych do efektywnego wdrożenia projektu. Jak przygotować wytyczne, by zrealizować cele programu wsparcia sprzedaży radzi Paweł Łokaj, Kierownik Zespołu ds. Programów Lojalnościowych w Sodexo Benefits and Rewards Services.

POLECAMY

 

Projekt realizowany we współpracy z firmą zewnętrzną jest wypadkową potrzeb i możliwości klienta, oczekiwań odbiorców oraz doświadczenia dostawcy. Firmy specjalizujące się w programach lojalnościowych posiadają niezbędną wiedzę oraz oferują pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy