Nowe życie reklamy cyfrowej

Kiedy 22 lata temu firma AT&T umieściła na stronie internetowej magazynu Wired pierwszy baner reklamowy z enigmatycznym pytaniem "czy kliknąłeś już tutaj?", ponad 40% odwiedzających zareagowało, a CTR kampanii osiągnął poziom, o którym marketerzy dziś mogą pomarzyć. Tym samym drzwi świata reklamy cyfrowej zostały szeroko otwarte, a na przestrzeni lat przeszło przez nie wiele formatów, modeli, technologii czy w końcu lepszych lub gorszych praktyk na dobre osadzających reklamę w wirtualnym świecie.

2016-10-14 14:30:24

Po latach nachalnych banerów z nietrafionym przekazem, wyskakujących okienek i rosnącej popularności programów typu Ad Block, branża marketingowa odkryła w końcu potencjał jednostki docierając do mas.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: