Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Nowe życie reklamy cyfrowej

Kiedy 22 lata temu firma AT&T umieściła na stronie internetowej magazynu Wired pierwszy baner reklamowy z enigmatycznym pytaniem "czy kliknąłeś już tutaj?", ponad 40% odwiedzających zareagowało, a CTR kampanii osiągnął poziom, o którym marketerzy dziś mogą pomarzyć. Tym samym drzwi świata reklamy cyfrowej zostały szeroko otwarte, a na przestrzeni lat przeszło przez nie wiele formatów, modeli, technologii czy w końcu lepszych lub gorszych praktyk na dobre osadzających reklamę w wirtualnym świecie.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Łukasz Abgarowicz
RTB House

Związany z RTB House od początku 2014. Obecnie pełni rolę Business Development Director Poland i odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym m.in.: strategię sprzedaży, nowe kierunki rozwoju oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w takich spółkach, jak: Polkomtel, Rem Polska czy Dom Development.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl