Trzecia edycja badania panelowego opiniac.com dla efektu ROPO dobiega końca

Na przełomie kwietnia i maja opiniac.com przeprowadził kolejną edycję kompleksowego badania zjawiska ROPO na polskim rynku e-commerce. Zbadano zwyczaje zakupowe konsumentów oraz wpływ efektu ROPO na różne etapy consumer journey. W tegorocznej edycji ankietowani mieli też okazję wskazać ulubione sklepy online i offline, a także ocenić zadowolenie z dokonanego ostatnio zakupu.

2016-05-30 22:24:07

W tej edycji badania efektu ROPO opiniac.com dotarł do ponad pół miliona konsumentów, z których ankietę wypełniło ponad 50 tysięcy osób. Tak duża liczba zebranych danych jest wynikiem współpracy opiniac.com z wieloma podmiotami działającymi w różnych segmentach rynku; wśród tegorocznych partnerów znaleźli się między innymi tacy gracze omnichannel jak Decathlon, Leroy Merlin, Rossmann, Rainbow, Play, Doz.pl, Media Markt, Plus i Sephora. Wyświetlanie ankiet w serwisach partnerskich uzupełnione zostało emisją referencyjną w sieci reklamowej portalu Wirtualna Polska.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: