W poszukiwaniu cyfrowego czasu 4 prognozy dla Big Data marketingu

Smak magdalenki, domowego wypieku cioci Leonii, automatycznie przenosił Prousta w wymiar bezpiecznego dzieciństwa i pozwalał uobecnić się wspomnieniom. Współwystąpienie kilku danych: aromatu cytryny, muszelkowatego ciasta i gorącej herbaty, w zupełności wystarczyło, aby Proust odnalazł swój (stracony) czas. Naszą magdalenką są internetowe cookies. Internetowe ciasteczka nadziane Big Data. Ich zapach nie przenosi nas jednak w bezpieczną przeszłość dzieciństwa, lecz wysyła w przyszłość, w poszukiwanie cyfrowego czasu, który nadejdzie niebawem. W jakiej formie? Widzimy co najmniej cztery równoległe drogi, którymi podąży polski rynek Big Data. To już nie tylko marketing z użyciem danych. To coś znacznie więcej.

2016-05-18 14:18:35

Skąd to wiemy?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: