Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

W poszukiwaniu cyfrowego czasu 4 prognozy dla Big Data marketingu

Smak magdalenki, domowego wypieku cioci Leonii, automatycznie przenosił Prousta w wymiar bezpiecznego dzieciństwa i pozwalał uobecnić się wspomnieniom. Współwystąpienie kilku danych: aromatu cytryny, muszelkowatego ciasta i gorącej herbaty, w zupełności wystarczyło, aby Proust odnalazł swój (stracony) czas. Naszą magdalenką są internetowe cookies. Internetowe ciasteczka nadziane Big Data. Ich zapach nie przenosi nas jednak w bezpieczną przeszłość dzieciństwa, lecz wysyła w przyszłość, w poszukiwanie cyfrowego czasu, który nadejdzie niebawem. W jakiej formie? Widzimy co najmniej cztery równoległe drogi, którymi podąży polski rynek Big Data. To już nie tylko marketing z użyciem danych. To coś znacznie więcej.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piotr Prajsnar
Cloud Technologies S.A.

CEO, Cloud Technologies S.A.
 
Absolwent SGH i PJWSTK w Warszawie. Doświadczenie zdobywał w Microsoft Polska.Specjalizuje się w nowych technologiach dla rynku reklamy internetowej. Koncentruje się na wykorzystaniu danych oraz zastosowaniu maszynowego uczenia w reklamie internetowej. Dostrzega znaczny potencjał w systemach umożliwiających automatyzowany zakup oraz integrację mediów.
Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl