Czy to działa? Czyli jak sprawdzić czy zmiany w e-sklepie są skuteczne

Praca nad stroną e-sklepu nigdy się nie kończy. By dobrze funkcjonowała i spełniała swoje zadanie trzeba ciągle być na bieżąco z nowinkami i wprowadzać ulepszające ją zmiany. Z doświadczenia SalesBee wynika, że nawet prosta modyfikacja koloru czy treści jednego elementu strony może podnieść współczynnik klikalności o 20 - 30 proc. Ale jak sprawdzić, które rozwiązanie będzie najlepsze?

2016-05-09 08:58:52

Pierwszy punkt na drodze do rozwoju e-sklepu to wspomniane już bycie na bieżąco z nowościami ze świata e-commerce, ale również tymi dotyczącymi sprzedawanego asortymentu. Warto śledzić branżowe serwisy, podpatrywać jakie rozwiązania wprowadza konkurencja i z czego korzystają tacy giganci e-commerce jak Amazon czy AliExpress. Nie wszystkie rozwiązania uda się przełożyć do małego e-sklepu, nie zawsze ma to też sens, ale warto zwrócić uwagę chociażby na układ strony i kolorystykę. Liderzy rynku przeznaczają duże środki na optymalizację serwisów tak by  były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników, czyli dbają o tzw. user experience. Warto uczyć się od najlepszych.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: