Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Błędy 404 - skąd się biorą, dlaczego nie należy ich ignorować i jak z nimi walczyć

Błędy 404 bywają źródłem poważnych obaw u niektórych webmasterów. Przez innych są zupełnie ignorowane. Zobacz, jakie realne problemy mogą powodować błędy 404 i jak je rozwiązywać. Problem teoretycznie może wydawać się błahy, jednak spotykamy się z nim regularnie podczas realizowanych w takaoto.pro audytów. Niejednokrotnie też Klienci zadają nam pytanie, jak sobie radzić z takimi błędami. Mam nadzieję, że niniejszy artykuł rzuci trochę światła na ten problem.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szymon Słowik
Takaoto

marketer specjalizujący się w tematyce SEO i strategiach pozyskiwania ruchu w Internecie. Współzałożyciel takaoto.pro (http://takaoto.pro). Lubi dzielić się wiedzą i doświadczeniem, czego bezpośrednim przejawem jest aktywność na wydarzeniach branżowych i w prasie specjalistycznej.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl