Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Od spamera do e-mail marketera - Sztuczki i kruczki "speców" od e-mail marketingu

Ray Tomlinson. To nazwisko zna każdy, kto miał styczność z e-mail marketingiem. Tomlinson to wynalazca e-maila i pomysłodawca znaczka "@". Zmarł niedawno, w wieku 74 lat. Z pewnością jednak nie spoczywa w spokoju patrząc na to, co zrobiono z jego wynalazkiem. Jego narzędzie do komunikacji elektronicznej w ciągu ostatnich lat stało się masową bronią rażenia w rękach spamerów i e-mailowych oszustów. Już średnio co ósmy internauta klika w spam, a dziennie poświęcamy około 5 minut na usuwanie niepożądanych wiadomości z naszych skrzynek mailowych.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Elżbieta Czakon
Cloud Technologies S.A.

Head of e-commerce w Cloud Technologies, warszawskiej spółce IT działającej w obszarze Big Data marketingu. Specjalizuje się w zagadnieniach e-mail marketingowych, ze szczególnym naciskiem na retargeting, wykorzystanie danych w kampaniach mailingowych oraz rozwiązaniach typu BI dla sektora e-handlu. W swojej pracy często robi użytek z wiedzy zdobytej na studiach socjologicznych. Pasjonatka świata nowych technologii, która po godzinach uprawia cross fit oraz projektuje plecaki.

 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl