Uczestnicy Filmteractive 2015 poznali najnowsze trendy w content marketingu

Czy pralka może być modna? Jak stworzyć najlepszy content dla dzieci? Co ma kawa do content marketingu? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań można było poznać podczas piątej edycji festiwalu Filmteractive.

2015-10-01 12:31:18

Pierwszego dnia imprezy miała miejsce konferencja skierowana do przedstawicieli szeroko rozumianego biznesu – począwszy od reklamodawców, poprzez media, a skończywszy na przedstawicielach przemysłów kreatywnych. Jak co roku, do Szkoły Filmowej w Łodzi przybyło wielu znakomitych prelegentów reprezentujących znane marki oraz media. W tym roku byli to m.in. Villads Spangsberg (LEGO), Lovisa Sunnerholm (Electrolux), Oscar Colombo (illycaffe) czy Amanda Farnsworth (BBC News). Dominującym tematem konferencji był content marketing. Prelegenci przedstawili go na wiele różnych sposobów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: