Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

10 złotych zasad skutecznego networkingu

Często, rozmawiając o networkingu, można usłyszeć rady pokroju: "nie zapomnij wizytówek" albo "pamiętaj o uśmiechu". Podstawą jest jednak 100% zaangażowanie w nawiązanie relacji z otoczeniem, łatwe do osiągnięcia, gdy pamiętamy o kilku mniej oczywistych zasadach. To wprawdzie nie fizyka kwantowa, ale odrobina przygotowania przed kolejnym networkingiem może być właśnie tym, co wyróżni nas od reszty.

1. Zawsze miej jasny cel

Ludzie pojawiają się na eventachnetworkingowych z wielu powodów – szukanie pracy, spotkanie potencjalnych klientów, lepsze rozeznanie w konkurencji czy po prostu względy towarzyskie. Przed spotkaniem warto zadać sobie pytanie, jaki jest twój cel – co chcesz osiągnąć i jak zamierzasz to zrobić.

2. Dowiedz się jak najwięcej o głównych uczestnikach

Jeśli spodziewasz się spotkać na wydarzeniu osoby, które chciałbyś lepiej poznać (i wywrzeć na nich dobre wrażenie) – zrób najpierw mały research w Internecie, zaczynając od przeanalizowania konkretnych profili na LinkedIn. W ten sposób zdobędziesz podstawowe informacje, odkryjesz podobieństwa i potencjalne tematy, na których łatwiej będzie oprzeć rozmowę.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Marek Włodarczyk
optivo

Country Manager w optivo, gdzie od 2014 roku oprócz kreowania działań sprzedażowych i marketingowych na rynku polskim, zarządza strategicznie polskim oddziałem firmy. Jest także ekspertem branży Call Center / Outsourcingu oraz posiada bogatą praktykę biznesową i doświadczenie w budowaniu działań sprzedażowych na terenie całej Europy. Ukończył studia magisterskie na kierunku Socialmanagement w Niemczech, gdzie studiował i pracował łącznie przez ponad 14 lat. Jest też absolwentem Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl