Content marketing distribution mix, czyli jak skutecznie dystrybuować treści

Content marketerzy spierają się, czy zasada, według której 80% wysiłków należy przeznaczyć na dystrybucję, a jedynie 20% - na tworzenie contenu, jest słuszna. Oczywiście aktywna promocja treści słabej jakości nie przyniesie pożądanych efektów. Jeśli jednak przyjmiemy, że na promocję bardzo dobrych treści trzeba poświęcić jeszcze więcej wysiłku niż na ich tworzenie, to możemy spodziewać się zaskakujących wyników.

2015-07-01 12:05:34

Czym jest dystrybucja treści?

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: