Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Baza wirusów została zaktualizowana [recenzja]

Baza wirusów została zaktualizowana [recenzja]

Co łączy film o mikserze mielącym iPada, restaurację, o której nikomu nie można mówić, z mężczyznami zapuszczającymi wąsy przez cały listopad? Te historie są zaraźliwe. Albo, jak to ładnie ujął Jonah Berger w swojej książce "Contagious: Why things catch on"- "contagious".

To kampanie, które stały się wirusami idealnymi. Przenosiły się błyskawicznie z jednej osoby na drugą i nie sposób było oprzeć się ich działaniu. Ale dlaczego właściwie one? Przecież codziennie powstaje tysiące kreatywnych kampanii, wciągających filmów i zakręconych akcji ambientowych. Jednak tylko nieliczne zostają zauważone przez tysiące. A kilka z nich podbija serca milionów. I to nie zawsze te najładniejsze, najmądrzejsze i najlepiej zrobione. 
 
Zaraźliwe kampanie
 
Odpowiedzi na to poszukał Jonah Berger, naukowiec z filadelfijskiego uniwersytetu. A potem wszystko opisał w doskonałej książce „Contagious: Why things catch on”. Co w niej takiego świetnego? Bo pisana jest ona z naukowego punktu widzenia i rozbiera na części pierwsze najlepsze kampanie wirusowe, jakie pojawiły się na rynku reklamy w ciągu ostatnich lat. 
 
Do tego Berger, jak na akademika, posiada zadziwiająco lekkie pióro i zasypuje nas mnóstwem przykładów i anegdot. Dzięki temu ani przez chwilę nie nudzimy się i pochłaniamy szybko kolejne strony i rozdziały.  
 
STEPPS

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Sławomir Skowerski
GoldenSubmarine

Senior Copywriter, od 4 lat w GoldenSubmarine. Ma za sobą studia dziennikarskie na UW i doświadczenie kilku redakcji magazynów oraz Polskiej Agencji Prasowej. Kilka lat spędził też kręcąc dokumenty na potrzeby TVP. Pasjonuje się komiksem, planszówkami, dobrą książką i filmami klasy Z. Regularnie biega – ale tylko za halową piłką.   

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl