Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

28 błędów zabijających efektywność kampanii w Google'u! (checklista do szybkiego audytu)

28 błędów zabijających efektywność kampanii w Google'u! (checklista do szybkiego audytu)

AdWords już dawno przestał być prostym, intuicyjnym w obsłudze narzędziem, do którego obsługi nie była potrzebna zbyt duża wiedza ani doświadczenie. Wszystko za sprawą mnogości ustawień, licznych nowych funkcji, częstych zmian w interfejsie, a co za tym idzie - łatwej możliwości popełnienia błędów.

Przemyślana strategia to podstawa wszystkich działań promocyjnych – to jednak nie jedyny składnik sukcesu. Warto skupić się także na konkretnych elementach Google’owej układanki, w których łatwo o czymś zapomnieć, generując przy tym zawyżone koszty oraz słabe wyniki jakościowe i ilościowe. W tym tekście znajdziesz listę najczęściej popełnianych błędów w budowie kampanii w wyszukiwarce oraz sieci reklamowej.

Wyszukiwarka

Błędy związane z reklamami:

  • 1) Brak wezwania do działania - CTA (call to action).
  • 2) Brak testowania różnych wariantów CTA i tekstów reklam.
  • 3) Reklamy niedopasowane do słów kluczowych; w tym nieprzemyślane użycie funkcji KIT (Keyword Insertion Tool).
  • 4) Błędy ortograficzne, stylistyczne, interpunkcyjne.  
  • 5) Brak rozszerzeń reklam, tj. linków do podstron, objaśnień, połączeń, lokalizacji i aplikacji (na rys. poniżej na żółto).

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Kamil Łopaciński
Cube Group

Senior SEM Specialist w Cube Group, agencji performance marketingowej. Prowadzi kampanie dla największych firm z branż: e-commerce, technologii cyfrowej, grzewczej i motoryzacyjnej. Pracował dla takich klientów jak m.in. Empik, Gandalf, UPC, Euroflorist, Empik School, Speak Up. Posiada certyfikaty z Google AdWords, Google Analytics, Google Shopping oraz DoubleClick Search. W Cube Group od września 2012 roku. Absolwent administracji na Politechnice Warszawskiej.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl