Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Jak język Internetu postrzega profesor Jerzy Bralczyk

Jak język Internetu postrzega profesor Jerzy Bralczyk

Rozmowa z profesorem Jerzym Bralczykiem, językoznawcą, specjalistą w zakresie języka mediów, polityki i reklamy, który będzie gościem specjalnym IX Kongresu Online Marketing.

OMP: Panie Profesorze, ustalmy na początku – jesteśmy marketerami czy marketingowcami?

„Marketer” to słowo krótsze i być może wygodniejsze. Ale wywołuje różne skojarzenia. Słowo „marketer” jest związane z rynkiem, ale czy już z marketingiem? Tego nie wiem. „Marketingowiec” jest słowem bardziej przejrzystym. Ta formacja „-owiec” jest częsta w naszym języku. „Marketer” to taki „rynkowiec” czy nawet „rynkarz” (śmiech). Dlatego skłaniałbym się ku wersji „marketingowiec” – choć dłuższa, to jednak wydaje się precyzyjniejsza.

OMP: Język sieci jest specyficzny. Znikają bariery i skraca się dystans między nadawcą a odbiorcą. Jak powinniśmy pisać do odbiorcy na stronach WWW: per „ty” czy per „pan”?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Artur Maciorowski
Online Marketing Polska

Specjalizuje się w strategicznym i taktycznym doradztwie internetowym. Trener, prelegent i konsultant, który od 2011 r. piastuje funkcję Redaktora Prowadzącego Magazynu Online Marketing Polska. Od kilku lat wykłada na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także innych uczelniach (np. Szkołą Wyższa Psychologii Społecznej).

Od 2003 roku prowadzi szkolenia i warsztaty poświęcone zagadnieniom marketingu internetowego i e-biznesu.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl