Od marketera do developera - trendy mobilne w zasięgu ręki [patronat]

Co w świecie mobile przyniósł rok 2014, a co przyniesie rok 2015? Jakie trendy mobilne wybijają się na prowadzenie, a które totalnie się nie sprawdziły? Jakie rozwiązania znajdą zastosowanie w biznesie, a które poniosą porażkę?

2014-11-07 13:09:14

Czy mobile marketing wybił się już na prowadzenie w strategiach marketingowych? Jak developerzy planują rozgryźć iOS 8 i Androida Lollipop? Chcesz podyskutować na te i inne tematy z ludźmi z branży, z pasjonatami, a przy tym zaczerpnąć ogromną garść inspiracji? Okazja do tego nastąpi już w lutym 2015 - rozpocznij nadchodzący, nowy rok 2015 solidną porcją świeżej wiedzy z zakresu mobile!

Od amatora po developera

Pasjonat, branżowiec, specjalista – nie ważne kim jesteś, jeśli interesuje Cię świat mobile, na pewno podczas konferencji Mobile Trends Conference i Targów Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT poczujesz się, jak u siebie. Podczas tej imprezy przybliżony zostanie każdy aspekt mobilności: od zaawansowanych technologii po ciekawostki mobilne, od biznesu po grywalizację, od zarządzania po marketing, od hardware po software. Trzy dni, w ciągu których liczyć będzie się tylko mobile, dobra atmosfera i dbałość o najwyższą jakość wiedzy. Sam odpowiedz sobie na pytanie, czy warto tutaj być.

Daj się zainspirować

W dniach 11-13 lutego 2015 odbędzie się już czwarta edycja konferencji Mobile Trends Conference. Stali bywalcy na pewno dobrze znają formułę dwudniową – Development Day oraz Business Day. Rynek mobilny rozwija się z każdą chwilą, a każda zmiana wymaga kolejnej porcji wiedzy i kreatywności. Dlatego Mobile Trends Coneference chce nie tylko uczyć, ale przede wszystkim inspirować. Najbliższa edycja zostanie wzbogacona o jeszcze jeden dzień – 12 lutego 2015 będzie miał miejsce Inspiration Day, na który zawitają najlepsi prelegenci z całej Polski – swoją obecność potwierdzili już m.in. Natalia Hatalska, Piotr Konieczny, Roman Łoziński, Michał Sadowski czy Paweł Tkaczyk. Jeśli chcesz dołączyć do grona prelegentów i wystąpić obok tych wyżej wspomnianych, wyślij nam swoje zgłoszenie. Call for Papers właśnie trwa – masz czas do końca listopada.

Najlepsi z najlepszych

Twórcy rozwiązań mobilnych stają się coraz bardziej kreatywni i wymagający wobec siebie. Z zainteresowaniem możemy śledzić coraz oryginalniejsze i efektywniejsze rozwiązania czy kampanie mobilne. Dlatego też najlepsze z nich zostaną po raz czwarty nagrodzone tytułem Mobile Trends Awards, podczas uroczystej gali odbywającej się 12 lutego 2015. Jeśli znacie rozwiązanie warte nagrody lub też sami chcecie zawalczyć o tytuł najlepszego z najlepszych, zgłoście się już dziś – zgłoszenia do Mobile Trends Awards właśnie wystartowały!

Przyjdź, przetestuj, posłuchaj

Chęć poznania najnowszych rozwiązań mobilnych, nawiązania kontaktów biznesowych, a może zwykła ciekawość? Niezależnie od powodu, jaki Tobą kieruje, Targi Mobile-IT to miejsce, gdzie warto się pojawić. Podczas Targów zaprezentowane zostaną najnowsze urządzenia mobilne – od smartfonów po wearables – ponadto najlepsze rozwiązania z zakresu chmury i outsourcingu IT, zarządzania mobilnością przedsiębiorstw, bankowości i płatności mobilnych, m-marketingu i m-commerce, a także wielu innych mobilnych zagadnień. Targi Mobile-IT odbędą się po raz drugi w dniach 12-13 lutego 2015. Podczas premierowej edycji w gronie wystawców można było znaleźć m.in. takie firmy jak: ActiveMobi, Agora, AirWatch, ASPEKT, baramundi software, Navi Expert, Inosat Global, Motorola Solutions czy KISS digital.

Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących zarówno Mobile Trends Conference, jak i Targów Mobile-IT, znajdziesz je na stronie www.2015.mobiletrends.pl. To również w tym miejscu możesz zgłosić swój projekt do Mobile Trends Awards jak i skorzystać z Call for Papers dla prelegentów MTC2015.

Sprzedaż biletów już się rozpoczęła - na pierwszych uczestników czeka specjalna, obniżona cena biletów!

  • Mobile Trends Conference – 11-13 lutego 2015
  • Targi Mobile-IT – 12-13 lutego 2015
  • Miejsce: Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

ZNAJDŹ NAS: