Potencjał Smart TV

Rynek Smart TV w Polsce ciągle się rozwija. Świadczy o tym nie tylko stale rosnąca liczba sprzedanych telewizorów z funkcją Smart TV, ale też coraz większa liczba polskojęzycznych aplikacji telewizyjnych.

2014-10-03 13:07:06

Nieodwracalnie minęły czasy, gdy odbiornik telewizyjny służył jedynie do oglądania nadawanych przez stacje programów. Telewizory obecnej generacji są sterowane gestami czy głosem. Dostarczają nieograniczoną dawkę rozrywki i informacji. Aplikacje dostępne na Smart TV za chwilę będą już tak popularne, jak te, z których korzystamy na naszych smartfonach. Jak szacuje GfK Polonia, od 2010 do końca 2013 roku sprzedało się w Polsce 2,6 mln Smart TV. Jednak to, co interesuje branżę telewizyjną i producentów treści najbardziej to nie liczba sprzedawanych telewizorów tego typu w ogóle, ale to, ile z nich faktycznie jest podłączonych do Internetu i pełni swoje funkcje. 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: