Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Potencjał Smart TV

Potencjał Smart TV

Rynek Smart TV w Polsce ciągle się rozwija. Świadczy o tym nie tylko stale rosnąca liczba sprzedanych telewizorów z funkcją Smart TV, ale też coraz większa liczba polskojęzycznych aplikacji telewizyjnych.

Nieodwracalnie minęły czasy, gdy odbiornik telewizyjny służył jedynie do oglądania nadawanych przez stacje programów. Telewizory obecnej generacji są sterowane gestami czy głosem. Dostarczają nieograniczoną dawkę rozrywki i informacji. Aplikacje dostępne na Smart TV za chwilę będą już tak popularne, jak te, z których korzystamy na naszych smartfonach. Jak szacuje GfK Polonia, od 2010 do końca 2013 roku sprzedało się w Polsce 2,6 mln Smart TV. Jednak to, co interesuje branżę telewizyjną i producentów treści najbardziej to nie liczba sprzedawanych telewizorów tego typu w ogóle, ale to, ile z nich faktycznie jest podłączonych do Internetu i pełni swoje funkcje. 

Porównując wszystkich producentów LG, Panasonic, Toshiba, Sony, Philips, to Samsung może się pochwalić największą liczbą polskich aplikacji telewizyjnych, przekraczającą już 120 aplikacji. Znajdziemy wśród nich: VOD Premium, VOD Bajki, Kinoplex, Radio Zet, Gazeta PL, Sport PL, Domy PL, Dziennik Gazeta Prawna oraz wiele innych.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Karolina Pakulska
Infor IT

Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w Infor IT Sp. z o.o.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl