Mówiąc wprost, e-mail marketing jest tani, łatwy do wdrożenia i skuteczny. W dodatku ze względu na zmiany dotyczące polityki prywatności i dyrektywę Omnibus budowa własnej bazy marketingowej ma jeszcze większe znaczenie, a e-mail marketing opiera się na samodzielnie budowanej liście kontaktów.
POLECAMY
W niniejszym artykule opiszę trzy filary skutecznego e-mail marketingu, dzięki którym wyniesiesz swoje działania e-mail marketingowe na wyższy poziom. Miłej lektury!
Personalizacja
Pierwszym filarem skutecznego e-mail marketingu jest personalizacja. I nie chodzi mi o wykorzystanie imienia odbiorcy w nagłówku e-maila, tylko wysyłanie treści, które odbiorca uzna za wartościowe.
Personalizacja jest efektem zrozumienia celów biznesowych oraz potrzeb informacyjnych odbiorców na wszystkich etapach ścieżki zakupowej. Im lepiej dopasujesz treść wiadomości do potrzeb użytkownika, tym wyższy będzie poziom satysfakcji i skuteczność komunikacji. Dlatego personalizacja w bardzo dużym stopniu determinuje doświadczenie użytkownika.
W praktyce zależy ona od segmentacji listy kontaktów. Jeżeli jedynym...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!