Przepalone budżety reklamowe
Dziesiątki godzin pracy twórczej, spotkań, tworzenia próbnych materiałów, testów i jest! Kampania, która w zamyśle doskonale odpowiada na zdefiniowane potrzeby marki i konsumenta. Budżet zaakceptowany, machina marketingowa rusza. Z niecierpliwością czekasz na pierwsze sukcesy. I te, owszem, pojawiają się. Komunikacja wzbudza zainteresowanie i spotyka się z przychylnością odbiorców. Wszystko pięknie, tylko na koniec dnia okazuje się, że mimo ogromnego nakładu pracy i – co istotniejsze – środków kampania nie przełożyła się na sprzedaż. Co poszło nie tak? Z dużą dozą pewności mogę Ci powiedzieć, że to nie wina kreacji czy samej historii. Te bowiem na polskim rynku są na naprawdę wysokim poziomie. Prawdopodobnie kampania była skazana na porażkę, zanim w ogóle zacząłeś myśleć o jakichkolwiek rozwiązaniach i zacząłeś nad nią pracować. Pytasz, jak?
Doskonale obrazują to słowa Alberta Einsteina: „Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”. W przypadku marketi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!