Zapraszamy również do zapoznania się z naszym artykułem: "Praktyczne sposoby pomiaru skuteczności kampanii marketingowej – typowe rodzaje badań"
POLECAMY
Jedna strona, jeden cel
Zacznijmy od podstaw. Jeśli zechcemy porównać klasyczną stronę internetową i landing page, najczęściej wskażemy na brak rozpraszaczy na tej drugiej, czyli tych wszystkich pozycji w menu, które sprawiają, że poruszamy się po stronie w zasadzie bez jasno narzuconego celu. Słusznie. Strona internetowa ma bowiem przede wszystkim służyć jako wizytówka Twojej firmy lub brandu, która będzie odpowiednim miejscem odwiedzin osoby, która już zna Twoją markę i trafiła na nią z intencją pogłębienia wiedzy. Dla takiej osoby podstrony „kontakt”, „o nas”, „nasza misja” czy „blog” mają dużą wartość, bo właśnie taką zawartość spodziewamy się najczęściej zobaczyć w odpowiedzi na wpisanie konkretnej nazwy firmy w wyszukiwarce.
Sytuacja zupełnie odmienna zachodzi wtedy, kiedy nie szukamy konkretnego dostawcy, a rozwiązania problemu, który mamy. Wówczas w pierwszym kroku o wiele bardziej interesuje nas, nie to kto, ale jak nasz problem może rozwiązać. Do tego typu przedsięwzięć najlepiej służyć będzie właśnie landing page. Niezwykle istotne jest jednak, by na stronie doc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!