Zacznijmy od tego, że przygotowując audyt SEO, powinniśmy spojrzeć na trzy obszary:
POLECAMY
- off-page – czynniki zewnętrzne wpływające na pozycję strony;
- on-page – czynniki wewnętrzne, znajdujące się w obrębie samej strony www;
- aspekty techniczne, czyli np. te związane z indeksowaniem serwisu.
Możliwe, że się ze mną nie zgodzicie, ale czynniki on-page, czyli te odpowiedzialne za SEO na serwisie, są dość proste w zarządzaniu oraz optymalizacji. Trochę mniej „lotnie” analizowane są elementy off-site.
Najtrudniej jednak jest przeanalizować serwis pod kątem technicznym, czyli znaleźć problemy i odpowiednio je zaadresować i zarekomendować zmiany, które pozwolą wycisnąć maksimum korzyści ze strony www. Informacje o tym, co zawiera audyt SEO, możecie znaleźć pod adresem https://bit.ly/zgredobook, a tutaj skupimy się nad kilkoma rzeczami, które w prosty sposób możecie sprawdzić samodzielnie.
Canonical
Zacząć należy przede wszystkim od p...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!