1. Co się liczy w Adsach?
Tytuł należy traktować dosłownie. Google wie, że bez efektów reklamodawcy nie będą inwestować w reklamę w Google Ads. Stąd nacisk ze strony Google, aby konfigurować mierzenie konwersji obrazujących efekty kampanii. Czymkolwiek jest to w przypadku Twojej firmy: sprzedażą, pozyskaniem danych kontaktowych, pobraniem katalogu, połączeniem telefonicznym, Google – dysponując danymi o konwersjach – sam chce optymalizować Twoje kampanie, aby dostarczały ich jak najwięcej. Wszystko pięknie, mniej ręcznej pracy, ale trzeba koniecznie zadbać o jakość danych dostarczanych do Google Ads.
POLECAMY
Dobre, trafne i poprawne dane dostarczane do Google Ads to paliwo dla mechanizmów uczenia maszynowego, które Google wykorzystuje w Twoich kampaniach. Na chrzczonym paliwie te automaty nie będą dobrze jeździć.
Checklista dla konwersji w Google Ads:
|
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!