Social selling także dla branży B2C
Jeśli prowadzisz biznes B2C, nie musisz się obawiać, że social selling się nie sprawdzi. Sprzedaż ubezpieczeń indywidualnych, domu, manicure czy usług przedłużania włosów można z powodzeniem prowadzić również w mediach społecznościowych. W social media kupujemy od innych ludzi, od silnych brandów, od autorów, poprzez swoich znajomych czy kontakt z obsługą klienta. Z drugiej jednak strony, każdemu z nas potrzebny jest sprzedażowy „push”, czyli coś, co sprawi, że w końcu decyzję podejmiemy. Cytując Lokiego, księcia kłamstw sportretowanego w pierwszej części Avengers przez Toma Hiddlestone’a: „Oto wielka tajemnica ludzkości: wy pożądacie zniewolenia. Złudne widmo wolności odziera wasze życie z radości, popycha do walki o władzę, o tożsamość”.
POLECAMY
I właśnie ta wolność wyboru stosunkowo często utrudnia nam, paradoksalnie, zdecydowanie się na jedno z wielu dostępnych narzędzi na rynku. Dlatego wybieramy to najbardziej widoczne, najbardziej użyteczne, to, z którym czujemy najmocniejszą więź.
Chcę pokazać Wam, jakie działania w przypadku branży B2C są „pushem”, pozwalają generować leady i sprzedawać Wasze usługi czy produkty.
Facebook i Instagram, czyli żyła leadów
Facebook stwarza największe możliwości generowania leadów – ma największy przekrój użytkowników i oferuje najwięcej opcji. Skuteczna sprzedaż była tu możliwa nawet zanim portal udostępnił dedykowane rozwiązanie do pozyskiwania kontaktów. Wrzucałeś post, tworzyłeś reklamę, przekierowywałeś użytkownika na stronę zewnętrzną, np. landing page. Strona zawierała swoistą prz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!