Bez tego ani rusz
Zanim pójdziemy krok dalej, musimy zrobić kilka podstawowych założeń. Przede wszystkim zakładam, że masz coś, co można nazwać choćby wstępną strategią obecności swojej firmy w mediach społecznościowych. Wiesz, co chcesz osiągnąć i jakimi kanałami. Określiłeś miejsce na ścieżce zakupowej klienta, gdzie social media pracują dla Ciebie najlepiej. Skupiasz się na budowaniu marki, bezpośredniej sprzedaży, obsłudze klienta lub częściowo na każdym z tych elementów. Znasz swojego klienta i potrafisz odnaleźć go na Facebooku czy Instagramie. Jeśli tak, czytaj dalej. Jeśli nie, również czytaj, ale pamiętaj,
że bez większego planu i spojrzenia z lotu ptak, a techniczna i narzędziowa wiedza pozostaje zawieszona w marketingowej próżni.
POLECAMY
Piksel Facebooka
Coraz trudniej znaleźć stronę e-commerce bez zainstalowanego piksela Facebooka. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś – czas najwyższy, bo konkurencja nie śpi. Piksel to mały fragment kodu, który łączy Twój sklep z Facebookiem i przekazuje informacje z jednego miejsca do drugiego. Dzięki temu Facebook „wie”, którzy użytkownicy odwiedzili Twoją stronę, jakie działania wykonywali oraz (co dla e-commerce jest najważniejsze) czy dodawali produkty do koszyka i dokonywali zakupów. Wszystkie te informacje lądują na Twoim...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!