LinkedIn sprzedaje!
Nie ma co wierzyć powyższemu stwierdzeniu bez dowodów. Warto podeprzeć się tutaj statystykami, które znaleźć można na oficjalnym blogu LinkedIna: https://blog.linkedin.com. Wynika z nich między innymi, że:
POLECAMY
- liczba przejść na firmową stronę z LinkedIn wynosi 64%,
- 60% użytkowników serwisu otwiera wiadomości reklamowe,
- 56% użytkowników klika w linki kierujące do landing page.
Jakby tego było mało, blog Hootsuite podaje informację, że 45% użytkowników LinkedIna stanowią menedżerowie średniego i wysokiego szczebla. W praktyce oznacza to, że portal ten obfituje w osoby decyzyjne. Omawiany serwis jest szczególnie lubiany przez marketerów B2B, bo aż 94% przedstawicieli tej grupy, którzy korzystają z mediów społecznościowych, publikuje na LikedInie swój content. Łatwo się domyślić, że nie robią oni tego w celach hobbystycznych, lecz dostrzegają w tym medium prawdziwy potencjał sprzedażowy. Na sam koniec warto wspomnieć, że ponad 80% leadów B2B generowanych w social mediach pochodzi właśnie z LinkedIna. Czy może być bardziej przekonywujący argument, by zacząć tam działać?
Konto basic czy premium?
LinkedIn nie jest serwisem charytatywnym, lecz jego darmowa wersja obfituje w wiele ciekawych rozwiązań, które mogą pomóc w osią...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!