PROBLEM
Choroby nowotworowe są poważnym problemem społecznym, z roku na rok dotykającym coraz młodszych pokoleń. Powszechnie dostępne statystyki wskazują, że w grupie wiekowej 20-40 lat zachorowalność na nowotwory złośliwe będzie stale rosła – szczególnie wśród kobiet – choć wskaźnik umieralności na choroby onkologiczne ma tendencję spadkową. Jest to zasługą coraz wcześniejszego wykrywania tych chorób oraz coraz skuteczniejszych terapii antynowotworowych.
POLECAMY
Poważną barierą na drodze budowy świadomości problemu chorób nowotworowych – szczególnie wśród ludzi młodych – jest naturalna niechęć do myślenia czy rozmawiania na ten temat. W powszechnym postrzeganiu nieodłącznymi towarzyszami tych chorób są cierpienie, wyłączenie z normalnego i aktywnego życia, a w ostateczności także śmierć.
Tymczasem wcale tak być nie musi – przekonują o tym coraz skuteczniej naukowcy, instytucje i niezależne fundacje, takie jak istniejąca od 2006 r. Alivia, skupiająca swoje działania na osobach młodych, niosąca pomoc osobom chorym na raka, realizująca projekty podnoszące świadomość chorób nowotworowych oraz reprezentująca pacjentów onkologicznych w debacie publicznej.
Fundacja Alivia potrzebowała wsparcia przy zbiórce środków, które mogą pomóc chorym na raka. Wiele innowacyjnych leków nie jest w Polsce refundowanych, a koszty leczenia w takim wypadku mogą wynosić nawet kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Brief miał więc charakter f...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!