Dział: Case study

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Horror na żywo, czyli jak serial Omen zawładnął Twitchem

W ramach promocji nowego horroru z serii Omen na kanałach wybranych twórców na Twitchu zaaranżowane zostały „problemy techniczne”, przez które transmisje na żywo w kulminacyjnych momentach zaczęły się COFAĆ. To pierwsza tego typu akcja, która wymyka się standardowym schematom lokowań na tej platformie i przełamuje „zasady gry” w tym touchpoincie.

Read more

AI w reklamie bankowej - jak banki z Grupy BPS wykorzystują sztuczną inteligencję w kampaniach reklamowych?

Kampanię reklamową przeprowadzono na ponad 300 lokalnych rynkach z wykorzystaniem ponad 600 spotów wideo. Do generowania reklam zastosowano narzędzia sztucznej inteligencji (AI). Do emisji reklam na platformie YouTube wykorzystano geolokalizację – odpowiedni wariant reklamy emitowany był na wskazanym miejscu. Pierwsza, opisywana tu, odsłona kampanii odbyła się w listopadzie 2023 r. Od kwietnia 2024 r. realizowane są kolejne kampanie.

Read more

Promo crafting, czyli jak zaprojektować skuteczną akcję promocyjną?

Akcje promocyjne i projektowanie? Zwykle te dwa elementy nie idą w parze. A gdyby pomyśleć o skutecznych działaniach wspierających sprzedaż w kategorii projektu i designu? Zapraszam do odkrycia głównych zasad craftingu skutecznej akcji promocyjnej, które przekładają się na lepszą rozpoznawalność marki oraz wyższe wyniki sprzedażowe.

Read more

Fun content marketing – te trzy marki robią to dobrze

Wspólne poczucie humoru zbliża do siebie ludzi. Tak samo mechanizm ten funkcjonuje w marketingu – jeśli marka dobrze rozumie swoich odbiorców i ich poczucie humoru, może zdobyć sympatię, zaangażowanie i podbić serca klientów. Z humorem jednak można przesadzić i pozostawić po sobie niesmak oraz poczucie zażenowania. Jak zatem dobrze wykorzystać fun content marketing? Zobacz to na przykładzie trzech marek.

Read more

Komunikacja zasilana naturą, czyli jak Podlaskie podbija serca internautów

„Województwo podlaskie znane jest z sękacza i umiejętności promowania w social mediach” – to zdanie z jednego z branżowych podsumowań roku. Przyjrzyjmy się z bliska procesowi budowania wizerunku marki Podlaskie: wyzwaniom, roli kreatywności i efektom. A sękacz? To temat na zupełnie inną opowieść.

Read more

Jak wdrożyć efektywną strategię eCRM? Kilka rzeczy, o których musi pamiętać każdy marketing manager

„Mamy Salesforce’a z centrali, ale nie umiemy go obsłużyć”.
„Wysyłamy newslettery, ale one nic nie dają”.
„Mamy za małą bazę, nie złapiemy skali”.
„Mamy za mało zasobów w marketingu, żeby robić jeszcze to”.

Read more

SALESmanago + ChatGPT = szansa dla e-commerce?

Polskie sklepy internetowe mierzą się z licznymi wyzwaniami. Są wśród nich inflacja, rosnące koszty pozyskiwania klientów, zmieniające się preferencje konsumentów oraz wysokie koszty IT i marketingu. W listopadzie 2022 r. coś się zmieniło. Na rynku zadebiutował ChatGPT i od razu wzbudził zainteresowanie marketerów. Krakowski producent oprogramowania SALESmanago jako jedna z pierwszych firm na świecie zauważył możliwości, jakie niesie ze sobą ta technologia, i zintegrował się z nią. Czy będzie to szansa dla całego e-commerce?

Read more

„Miasto ING” w przestrzeni metaverse na Robloxie

W zeszłym roku ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce pojawił się na platformie gamingowej Roblox z grą edukacyjną „Miasto ING”. W ramach gry bank otworzył wirtualny oddział oraz stworzył dla młodych graczy przestrzeń, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zarządzania swoimi pieniędzmi: oszczędzania i umiejętnego ich wydawania. W lutym tego roku, aby przykuć uwagę młodych ludzi, ING Bank Śląski zorganizował pierwszy koncert polskiego wykonawcy w Robloxie – 4 lutego na wirtualnej scenie wystąpił youtuber i wykonawca Palion. Wydarzenie to zgromadziło ponad 55 tys. fanów i było pretekstem do zaprezentowania nowej odsłony miasta, której motywem przewodnim jest bezpieczeństwo w sieci – zhakowaliśmy koncert, który sami zorganizowaliśmy, żeby uświadomić młodym graczom wagę cyberbezpieczeństwa.

Read more

Fronczewski i Pih wspólnie rapują z internautami – case study

Są rzeczy, które po prostu do siebie nie pasują, tak jak samochód i alkohol – to dewiza muzycznej kampanii społecznej promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha.

Read more

Jak pracować z klientem branży technologicznej? - Case study Whites

Nasza współpraca z klientem branży technologicznej polegała na dostarczeniu dopasowanych do specyfiki klienta rekomendacji, które treści lepiej wpłyną na realizację celów biznesowych. W tym wypadku sprzedaży.

Read more

Wirtualny salon – nowa forma sprzedaży samochodów w (i po) pandemii?

Gdy wybuchła pandemia, z dnia na dzień klienci przestali pojawiać się w salonach. Dla naszego partnera – marki SEAT – szybko znaleźliśmy nowoczesne rozwiązanie alternatywne, które okazało się trwałym sukcesem. Zobacz, jak działa i jakie korzyści daje Wirtualny Salon SEAT-a.

Read more

Czy 1 000 000zł wystarczy, by wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania - czyli jak zdobyliśmy koronę SEO?

Przepraszamy za clickbait, ale świadomie użyliśmy tego tytułu w naszej pracy, aby przyciągał wzrok, bo niewątpliwie coś jest w tych sześciu zerach, że tak często skłaniają nas do czytania dalej. Na wstępie wytłumaczymy, czym był ten projekt. Było to zbudowanie RTB (Reason To Believe) dla naszych klientów oraz zdanie testu Sinatry. Chcieliśmy udowodnić, że umiemy grać w pozycjonowanie, czyli naszą główną kompetencję.

Read more