Dostarczalność
Realizując kampanie e-mail marketingowe, musisz sprostać ciągle zmieniającym się wymogom i standardom narzucanym przez dostawców usług internetowych oraz organizacje walczące ze spamem, phishingiem i innego rodzaju niechcianą korespondencją. Jedynie po zdobyciu ich zaufania możesz zacząć myśleć nad tym, jak prawidłowo stworzyć komunikat.
POLECAMY
Na dostarczalność, tj. stopień, w jakim wiadomości faktycznie docierają do skrzynek pocztowych subskrybentów, wpływ ma kilka podstawowych czynników. Wśród nich są m.in.:
- platforma do e-mail marketingu i jej konfiguracja,
- relacje z dostawcami usług internetowych,
- treść przesyłanych wiadomości,
- sposób budowania i zarządzania bazą odbiorców,
- relacje z subskrybentami.
Pierwsze dwa elementy wymagają zaawansowanej wiedzy technicznej i dotyczą aspektów takich, jak: sposób i częstotliwość przesyłania wiadomości, ich autentykacja, zbieranie informacji o wypisach oraz oznaczeniach e-maili jako spam. Kwestie te najbezpieczniej powierzyć administratorowi lub dostawcy platformy e-mail marketingowej, którzy posiadają niezbędne doświadczenie i wiedzę.
Ze względu na fakt, że jako osoba zajmująca się komunikacją w firmie najczęściej masz wpływ na ostatnie 3 czynniki, to właśnie na nich chciałbym skupić się w kolejny...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!