Analiza potrzeb
To, co zapewne skłoniło Cię do zastanowienia się nad e-mail marketingiem, to fakt jego długiej obecności na rynku oraz łatwość w dostępie do tego rozwiązania. W końcu z e-mailem obcujesz na co dzień, czy to robiąc e-zakupy, czy załatwiając nawet kwestie urzędowe. Jest to dla Ciebie naturalny środek komunikacji. Możliwe, że obiło Ci się też o uszy, że e-mail marketing charakteryzuje się wysokim współczynnikiem ROI (zwrot inwestycji) i pomyślałeś, że 222%1 to niezła stopa zwrotu. A może jesteś już doświadczonym e-mail marketerem, jednak zastanawiasz się nad zmianą platformy? Niezależnie od Twoich motywów, jesteś tu, by dowiedzieć się więcej o możliwościach rynku e-mail marketingu i ja z chęcią Ci w tym pomogę!
POLECAMY
Przejdźmy zatem do konkretów i zacznijmy od najważniejszego, czyli analizy potrzeb. Żeby wiedzieć, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze, musimy na początku odpowiedzieć sobie na szereg pytań.
- Jak dużą mam potencjalną lub istniejącą grupę odbiorców?
- Czy potrzebuję zaawansowanych narzędzi, np. do segmentacji?
- Czy będę te...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!