Problem pojawia się, gdy chcemy, aby komunikacja była zintegrowana i spójna oraz aby systemy wymieniały informacje między sobą automatycznie. Teoretycznie większość z nich posiada API, które na to pozwala. Potrzebne są natomiast niestety zawsze ograniczone zasoby techniczne, aby spiąć wszystko w całość. Dlatego wybór kluczowych systemów do integracji staje się decyzją strategiczną, a z doświadczeń z naszymi klientami w SARE wiemy, że systemy e-mail marketingowe są w tej kolejce zawsze w czołówce.
POLECAMY
Dlaczego firmy traktują integrację z systemami e-mail marketingowymi jako swego rodzaju must have?
Powodów jest co najmniej kilka:
- Pierwszy i podstawowy to fakt, że e-mail jest niezmiennie podstawowym kanałem komunikacji z już pozyskanymi klientami i nic nie wskazuje na to, żeby ten trend miał się zmienić. Jest tak, ponieważ z jednej strony stosowanie e-mail marketingu do bazy własnej jest tanie, efektywne i bardzo dobrze sprzedaje...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!