Case study kampanii ING dla młodych

Case study

Weekend to taki czas, gdy młodzi ludzie są najbardziej aktywni. A banki? Już niekoniecznie. Wykorzystaliśmy ten insight, aby zaprezentować kluczowej dla banków grupie jedną z nowych funkcjonalności konta w ING – przelewów na telefon. Tworząc nieszablonową kampanię online, nie tylko zrealizowaliśmy wszystkie cele, ale jeszcze sprawiliśmy, że reklama banku była jedną z najchętniej oglądanych reklam 2017 r.

Mimo posiadania znaczącej grupy klientów w wieku 18–26 lat ING nie jest postrzegane przez ten segment jako bank dla nich. Jednocześnie zbudowanie atrakcyjnej marki dla tej kategorii wiekowej jest niezwykle istotne – praktyka pokazuje, że raz wybrany bank zmieniamy bardzo rzadko (a błędy, awarie i pomyłki wybaczamy). 

POLECAMY

Zadanie zbudowania atrakcyjności wśród odbiorców w wieku 18–26 lat było tym trudniejsze, że bez specjalnej oferty ING musiało wykorzystać funkcjonalności i rozwiązania, które aktualnie posiada. Najbardziej dopasowaną z nich, ze względ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy