Bluerank i Rainbow – kampanie reklamowe napędzane danymi

Case study

Jak skutecznie promować w internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign. Działania reklamowe dla Rainbow pokazują, że aby osiągnąć sukces w biznesie online, potrzebne są liczby, a nie domysły.

Wyzwanie

Współpracujemy z marką Rainbow od 10 lat i tak samo długo Bluerank koncentruje się na skuteczności realizowanych kampanii, poszerzając jednocześnie zakres działań od AdWords i wsparcia analitycznego, po reklamę w kanałach social media oraz kampanie programatyczne. Doszliśmy do momentu, w którym uznaliśmy, że tylko silny nacisk na dane może dać nam możliwość dalszej znacznej poprawy wyników.

POLECAMY

Cel – dane podstawą optymalizacji kampanii

Naszym celem na 2016 r. było uzyskanie jak największej liczby informacji o kanałach ruchu i użytkownikach, przetwarzanie tych danych i wykorzystanie ich do optymalizacji kampanii. Jednocześnie opracowaliśmy technologię dostarczania spersonalizowanych kr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy