Dział: LinkedIn

Sections
Clear
Brak elementów
Edition
Clear
Brak elementów
Type of content
Clear
Brak elementów
Sorting

Budowa marki osobistej na LinkedIn w 2024 r. – dobre praktyki tworzenia postów

Czy wiesz, że bez względu na branżę, którą reprezentujesz, możesz z powodzeniem zbudować silną markę osobistą na LinkedIn? Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym ekspertem, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, LinkedIn jest dla Ciebie. Na początku musisz zadbać przede wszystkim o kluczowe elementy w swoim profilu, które są dowodem na Twój profesjonalizm. Uzupełnij w nim wszystkie sekcje i pokaż, że jesteś ekspertem, a następnie twórz treści, które dotrą do szerokiego grona Twoich odbiorców.

Read more

Boss branding na LinkedIn

Obecnie bycie dobrym liderem swojej organizacji nie ogranicza się już tylko do przestrzeni offline. Dynamiczny rozwój serwisów społecznościowych otworzył przed nimi nowy wymiar, w którym mogą wspomagać realizację celów biznesowych, rekrutacyjnych czy wizerunkowych firmy z poziomu własnej marki osobistej.

Read more