Kluczowe elementy profilu a budowanie marki osobistej na LinkedIn
Jeśli chcesz zbudować silną markę osobistą na LinkedIn, zadbaj o swój profil i dodaj w nim najważniejsze informacje. Poświęć uwagę na uzupełnienie sekcji „Doświadczenie” i opisz w niej swoje poprzednie stanowiska, obowiązki i osiągnięcia. Nie zapomnij także o dodaniu zdobytych certyfikatów oraz podkreśleniu umiejętności, które potwierdzają Twoje kwalifikacje. Ważnym elementem są „Rekomendacje”. To miejsce, w którym Twoje kontakty biznesowe opisują przebieg współpracy z Tobą. Rekomendacje potwierdzają zdobyte kompetencje i predyspozycje. To również poświadczenie, że nie tylko masz określone umiejętności, ale także wykorzystujesz je z powodzeniem w praktyce. Optymalnie, jeśli będziesz mieć na profilu udzielone trzy rekomendacje. Możesz o nie poprosić współpracowników, przełożonych lub partnerów biznesowych. Pamiętaj, że rekomendacje możesz uzyskać tylko od osób, które znajdują się w gronie Twoich znajomych na...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!