Komunikacja zasilana naturą, czyli jak Podlaskie podbija serca internautów

Case study

„Województwo podlaskie znane jest z sękacza i umiejętności promowania w social mediach” – to zdanie z jednego z branżowych podsumowań roku. Przyjrzyjmy się z bliska procesowi budowania wizerunku marki Podlaskie: wyzwaniom, roli kreatywności i efektom. A sękacz? To temat na zupełnie inną opowieść.

Zespół White Bits odpowiada za komunikację marki Podlaskie w kanałach: Facebook, Instagram, LinkedIn, a także na Spotify. Komunikacja regionu jest wysoko oceniana zarówno przez odbiorców, jak i branżę marketingową – przyniosła nagrody branżowe (Złote Spinacze, Mixx Award, Kreatura) i jest częstym kejsem na szkoleniach z komunikacji. Dlatego cieszymy się, że mamy okazję opowiedzieć o niej na łamach „Magazynu Online Marketing”.

POLECAMY

Wyzwanie: region znany–nieznany

Podlaskie nie ma tak charakterystycznych atrybutów jak góry, morze, popularne metropolie czy spektakularne zabytki. A co ma – oprócz mnóstwa memów na swój temat? 
Region komunikuje się hasłem „Podlaskie. Zasilane naturą” – i to bogactwo przyrody jest największym skarbem regionu. Puszcze, jeziora, rozlewiska rzek. Bogactwo fauny (żubry!) i flory. Do tego fascynująca, a nawet egzotyczna wielokulturowość pogranicza. Wreszcie będąca jej odbiciem kuchnia, rękodzieło, sztuka, architektura. 
Region bywał odbierany jako odległy, położony na uboczu – tymczasem od centrum Warszawy dzielą go niecałe 2 godziny jazdy samochodem lub pociągiem.
Wyzwaniem było znalezienie języka, którym można opowiedzieć o tym w...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy