POLECAMY
Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w Konferencji Podatkowo-Biznesowej "Jak znacznie zmniejszyć koszty prowadzenia biznesu w 2024 r. po zmianach przepisów podatkowych"!
Sam profil nie wystarczy
Muszę Cię zmartwić… samo posiadanie – nawet najbardziej profesjonalnie wypełnionego – profilu na LinkedIn, jeszcze nic nie znaczy. To tylko jeden z czterech filarów komunikacji w tym kanale. Poza profilem warto zadbać również o jakościową sieć kontaktów, aktywność pod publikacjami innych użytkowników oraz o tworzenie własnego contentu.
Uwaga!
Budując swoją sieć kontaktów, postaw na jakość, a nie liczbę. Dołóż wszelkich starań, by znaleźli się w niej przedstawiciele Twojej grupy docelowej, bo to właśnie do nich trafi w pierwszej kolejności Twój content na LinkedIn.
Dzięki publikacjom na LinkedIn masz szansę:
- wzmocnić swój wizerunek specjalisty lub eksperta,
- zwiększyć swoją widoczność w serwisie,
- szybciej docierać do potencjalnych klientów,
- wspierać markę firmową.
Jeśli to nie są jeszcze dla Ciebie wystarczające argumenty, dodam, że aż 65% respondentów biorących udział w badaniu Personal branding w Pols...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!