1. Zachowaj spójność wizualną
Często w mediach słyszy się o spójnej komunikacji marki – mówieniu jednym głosem w różnych kanałach. Tyczy się to również kwestii wizualnej.
POLECAMY
Niezależnie od tego, czy stronę projektujesz sam, czy z pomocą grafika, zwróć uwagę na to, aby nawiązywała do estetyki Twojej marki. To ważne, zwłaszcza gdy projektujesz osobny landing page pod daną kampanię. Nie znaczy to, że musisz użyć wszystkich elementów brandbooka. Nawiązaniem do marki może być użycie tych samych kolorów, fontów albo ikon, możesz również skorzystać z takiego samego układu strony, jaki stosujesz w serwisach marki. Mogą to być naprawdę symboliczne elementy, ale wykorzystane choćby w minimalnym zakresie. Po prostu podkreśl swoją tożsamość.
2. Zadbaj o estetykę
Gust gustowi nierówny, ale istnieje jedna zasada, której warto się trzymać: piękno tkwi w prostocie. Zadbaj o to, aby Twoja strona sprzedażowa najzwyczajniej na świecie była… ładna. Zamierzony efekt na pewno osiągniesz, jeśli postawisz na minimalizm. Postaw na maksymalnie dwa rodzaje fontów, dobrze współgrające ze sobą kolory. Pamiętaj, aby wszystkie media – zdjęcia, wideo – były dobrej jakości. Zadbaj o przejrzysty układ. Niech poszczególne sekcje strony nie nachodzą na siebie, zachowaj między nimi przestrzeń. Jeżeli nie masz pojęcia o grafice, zdaj się na wsparcie projektanta.
Na pewno też możesz sam poszukać inspiracji w serwisach takich, jak Behance czy Pinterest. Możesz także zdecydować się na kupno go...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!