Oczami klienta
Patrząc oczami klienta, blog spełnia szereg ważnych funkcji:
POLECAMY
- buduje wizerunek ekspercki w danej dziedzinie,
- spełnia funkcję doradczą (pomaga wybrać produkt czy usługę),
- rozwiązuje szereg problemów,
- przywiązuje – czyli buduje lojalność odbiorców,
- klient staje się naszym partnerem biznesowym, influencerem, ambasadorem marki.
Dzięki merytorycznym i praktycznym treściom klient czuje się odpowiednio zaopiekowany, a także jest z nami związanymi – poleca nas i korzysta z szeregu naszych produktów czy usług.
Oczami właściciela
Patrząc oczami właściciela, blog z reguły wiąże się ze stratą czasu i kosztami – z takim podejściem spotykamy się zawsze i wszędzie. Przedstawienie zalet (ale też i wad) prowadzenia bloga powoduje, że właściciel tym chętniej inwestuje w ...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!