Co to jest GMP?
Google Marketing Platform jest to zespół narzędzi działający jako one cookie system – przy pełnej integracji narzędzi platformy i prowadzeniu działań za jej pośrednictwem jesteśmy w stanie rozpoznać tego samego użytkownika na różnych narzędziach i w różnych kanałach. Pozwala nam to na śledzenie jego pełnej drogi po czeluściach internetu. Jak jest to możliwe? Google jest właścicielem najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych przez użytkowników sieci. Android, Youtube, Gmail, Google Play, Chrome – to tylko niektóre z nich. Użytkownicy, jeszcze przed rozpoczęciem korzystania, w większości wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych – oczywiście z poszanowaniem obowiązującej polityki poufności danych, między innymi GDPR, czyli rozporządzenia doskonale znanego całej branży. Dzięki zalogowanym użytkownikom oraz pomiarowi aktywności, które wykonują oni w sieci, my marketerzy możemy korzystać z szeregu danych i analizować trendy, które pozwolą nam dostosować odpowiedni przekaz reklamowy do odpowiedniej osoby, tak aby obie strony były usatysfakcjonowane – zarówno odbiorca reklamy (ponieważ jest ona dostosowana do jego potrzeb bądź zainteresowań), jak i jej twórca (kiedy relewa...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!