Pierwszym krokiem do stworzenia serii wideo jest pomysł. Idealnym rozwiązaniem jest biurowa burza mózgów, w której uczestniczą pracownicy agencji. W takich przypadkach do dyskusji zapraszamy wszystkich, nie tylko osoby związane z obsługą klienta i tworzeniem kreacji, ponieważ podczas wspólnej dyskusji skupiamy się na najróżniejszych zainteresowaniach i ciekawym spojrzeniu na dany temat.
Nie inaczej było w przypadku Empiku.
Przed przesłaniem naszej oferty organizowaliśmy spotkania, podczas których zbieraliśmy pomysły, weryfikowaliśmy te wygenerowane wcześniej i szlifowaliśmy cały projekt.
Na początku zawsze zaczynamy od zebrania jak największej liczby zagadnień pasujących do tematyki związanej z potencjalnym klientem, w przypadku Empiku postawiliśmy na kulturę, rozrywkę oraz rozpoznawalność i dostępność produktów, które cieszą konsumentów od pokoleń.
Po zweryfikowaniu wszystkich za i przeciw przystępujemy do dopracowywania detali danego pomysłu. Tworzymy nazwę serii, sprawdzamy jej dostępność w internecie, badamy pod kątem ewentualnych praw autorskich, analizujemy wszystkie potencjalne sytuacje kryzysowe.
Dzięki temu mamy pewność, że nasz pomysł został przemyślany i prześwietlony pod każdym kątem – we współpracy z klientem nie ma miejsca na kryzysy.
Efektem burzy mózgów jest realizacja dwóch serii – „Przez pokolenia”, w której w niebezpośredni sposób nawiązujemy do 70-lecia istnienia Empiku oraz „TOP 7 Empiku”, gdzie w ciekawy sposób zachęcamy do zapoznania się z ofertą salonu i sklepu internetowego.
Początkowe pomysły nieco różniły się od finalnej wersji. Niektórym nie było dane przejść do etapu produkcji.
POLECAMY
Przykładem może być inna seria stworzona w trakcie wstępnych dyskusji – program o nazwie #empik70, którego głównym tematem miało być prezentowanie elementów kultury i ich ewo...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!