Dlaczego warto być na TikToku?
Algorytm TikToka pozwala twórcy dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, niezależnie od jego popularności i liczby obserwatorów. Nie dziwi zatem fakt, że TikTok to najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Wartościowych danych na jej temat dostarczają raporty IndaHash i GetHero (linki znajdziecie na końcu tego tekstu). Dowiadujemy się z nich, że do tej pory TikTok został ściągnięty przez 2 miliardy użytkowników. Tylko w pierwszym kwartale 2020 r. pobrało go aż 315 milionów użytkowników. Żadnej aplikacji nie udało się zanotować takiego wyniku w ciągu jednego kwartału. Popularność tej platformy wciąż rośnie – 60% tamtejszych influencerów jeszcze w 2019 r. nie używało TikToka.
POLECAMY
500 milionów – tylu aktywnych użytkowników miesięcznie ma TikTok
Użytkowników TikToka cechuje silne zaangażowanie. Aż 94% z nich spędza w aplikacji ponad 10 minut dziennie, ponad połowa (54%) więcej niż pół godziny, a 24% – więcej niż godzinę. Dokładnie 34% userów ponad 10 razy dziennie korzysta z aplikacji TikToka, a 76% – co najmniej 2 razy dziennie....
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!