Skuteczny copywriting – Twój najlepszy handlowiec w e-commerce
Podczas tworzenia treści do sklepów internetowych należy pamiętać o tym, że są one adresowane do dwóch rodzajów odbiorców. Po pierwsze, do potencjalnych klientów, a po drugie, do algorytmów Google. Kluczowe jest zachowanie równowagi pomiędzy tekstami zgodnymi z zasadami SEO i pisanymi pod wyszukiwarki, a realnym czytelnikiem, który ocenia ich wartość merytoryczną i użyteczność. Content produktowy jest skuteczny tylko wtedy, jeżeli jednocześnie porusza wyobraźnię czytelnika i zachęca go do dalszej lektury, a przy okazji zawiera kluczowe dla SEO elementy, takie jak odpowiednie zastosowanie fraz kluczowych, nagłówków i linkowania.
Czytelników przyciągają przede wszystkim chwytliwe nagłówki – niezależnie od tego, czy chodzi o posty w social mediach, tytuły artykułów, czy śródtytuły poprzedzające opis produktu. Powinny one być unikalne, krótkie i wzbudzające potrzebę szybkiego kliknięcia. Dobrze jest umieszczać w nich frazy longtail, czyli tzw. długie ogony. Są to mniej popularne frazy, które oprócz kluczowego, głównego słowa, zawierają doprecyzowujące je wyrażenia – np. zamiast frazy „czarna sukienka” piszemy „koronkowa czarna sukienka midi”. Takie wyrażenia, które są umiejętnie wplecione do zdania, będą nie tylko waż...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!