LinkedIn jest największą siecią profesjonalistów, która kiedykolwiek powstała pod jednym szyldem. To ekosystem, którego twórcy jasno definiują przyświecającą mu misję: łączyć przedstawicieli biznesu z całego globu, niezależnie od funkcji, ze wszystkich branż, aby pomóc im w codziennej pracy – zwiększając produktywność i pomagając osiągać lepsze efekty swojej działalności zawodowej. Obecnie konto w LinkedIn posiada niemal pół miliarda ludzi na całym świecie. Jak efektywnie do nich dotrzeć?
POLECAMY
Rys. 1. Statystyki LinkedIn
Rys. 2. LinkedIn to zupełnie inna społeczność niż Facebook (Źródło: badanie TNS/LinkedIn, „Mindset Divide”)
Poznaj swoich odbiorców
Użytkownicy LinkedIn to specyficzne grono internautów i kluczowe jest zrozumienie powodów, dla których sięgają po ten serwis. Dlaczego są w nim obecni? Jakie mają nastawienie i potrzeby? Na te pytania odpowiadają wyniki badania, które pokazują różnice pomiędzy odbiorcą osobami korzystającymi z LinkedIn i Facebooka:
Jak wskazują dane, użytkownicy LinkedIn to osoby, które odwiedzają serwis z powodów czysto biznesowych i wszelkie ich aktywności trzeba wiązać z aktywnością zawodową. Nie ma jednak prostej recepty na komunikację w serwisie – potrzebna jest większa liczba danych. Przede wszystkim należy pre...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!