Wyszukiwane hasła
Ten raport znajdziesz w zakładce Kampanie > Słowa kluczowe. Jest niesamowicie ważny, bo pokazuje, na jakie faktycznie hasła pojawiały się Twoje reklamy. Jeśli śledzisz na bieżąco blog Google AdWords, to wiesz, że obecnie nawet dopasowanie ścisłe jest dalekie od bycia reklamą na konkretne słowo. Obejmuje bliskie odmiany, nie zawsze dobre dla nas. Jednym z przykładów było dopasowanie słowa kluczowego „noclegi Wrocław” do wyszukiwanego hasła „noclegownia Wrocław”, co pokazuje słabe działanie dopasowań w kontekście reklamy ekskluzywnego hotelu. Zaglądaj tu często, dodając nowe słowa do kampanii i wykluczając te negatywne.
POLECAMY
Wymiary
Dostosowania stawek przez pryzmat harmonogramu reklam czy lokalizacji potrafią znacznie zmienić wyniki kampanii. Skąd jednak brać dane na temat tego, kiedy sprzedaż jest najlepsza? Odpowiedź to pełna raportów zakładka Wymiary. Tu znajdziesz analizy przez pryzmat czasu, odległości czy geografii.
Nie wyobrażam sobie zaawansowanej optymalizacji bez korzystania z tej zakładki.
Odbiorcy > Demografia (kampania na sieć wyszukiwania)
Ta funkcja istnieje...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!