Marketing się zmienił, ale nasze rozumienie tego, co powinniśmy zrobić po tej zmianie, nie nadążyło za nią. Nadal wielu marketingowców większość swojego czasu poświęca na robienie wokół siebie szumu tylko po to, by choć trochę urosnąć. Sprawdzają jedynie, jak silna jest marka, jak wielki jest udział w rynku, ilu jest obserwujących w internecie. Pogoń za zwróceniem na siebie uwagi nawet kosztem prawdy sprawiła, że wielu etycznych i naprawdę dobrych marketingowców ukrywa swoją pracę i wstydzi się, że podporządkowuje się rynkowi.
POLECAMY
Marketing – niemasowy, bez spamu, nieżenujący
Jeden z największych innowatorów świata marketingu, którego każda książka staje się natychmiast światowym bestsellerem, Seth Godin, proponuje zupełnie nowe podejście. Wykorz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!