Zanim wykonasz kolejny krok, poznaj piksel konwersji Facebooka i niezwykłe możliwości, jakie oferuje w celu przygotowania skutecznych kampanii reklamowych.
POLECAMY
Dlaczego piksel Facebooka jest niezbędny w biznesie?
Czy wiesz, że ponad 90% odwiedzających Twoją witrynę porzuca ją, niczego nie kupując? Mało tego, zazwyczaj już nigdy nie wracają! Powód jest prosty: jedno spotkanie z reklamą w internecie to zazwyczaj za mało, aby doprowadzić do zakupu.
A co by było, gdybyśmy mieli możliwość powrotu z kolejnymi reklamami do osób, które opuściły stronę tak często, jak tylko chcemy? Z kolejnymi informacjami o naszym produkcie czy usłudze? Z kolejnym argumentem, dlaczego warto nam zaufać?
Z pomocą przychodzi piksel Facebooka, który umożliwia oznaczenie takiej osoby i stworzenie ścieżki reklam powrotnych.
Co więcej, możemy monitorować, jakie działania podejmują użytkownicy odwiedzający witrynę, od wejścia na nią, po dokonanie zakupu czy pozostawienie kontaktu.
Dzięki temu można realizować kampanie reklamowe z większą skutecznością.
Czym jest piksel Facebooka?
Piksel Facebooka to unikalny fragment kodu powiązany z Twoim kontem reklamowym na Facebooku.
W praktyce piksel jest dla konta reklamowego jak okno w zamkniętym pomieszczeniu. To znaczy, że nie musisz znajdować się na ulicy, którą widać z okna, aby obserwować i analizować to, co tam się
dzieje. Tak właśnie jest z pikselem i kontem reklamowym. Za sprawą piksela nasze konto reklamowe widzi to, co dzieje się na naszej stronie www, zapisuje te dane, a następnie umożliwia ich analizę.
Dodatkowo informacje te możemy wykorzystać przy projektowaniu kampanii reklamowych, aby jeszcze bardziej przekonać potencjalnych klientów do zakupu.
Jak sprawdzić, czy piksel jest zainstalowany? |