Pomysł na kampanię
Końcówka roku jest najgorętszym czasem dla całej branży e-commerce. Każdy sklep czeka na Black Friday i okres świąteczny, dlatego ważne jest, by zwrócić uwagę na swój brand jeszcze przed tymi świętami wyprzedaży. Zacząłem więc przeglądać naszą ofertę w poszukiwaniu produktów, które nigdy nie są głównymi bohaterami reklamowych historii: przewijały się tu skanery, ładowarki, klawiatury i myszki. Żaden z tych produktów nie zasługuje na miano najciekawszego na świecie, więc podjęcie się tego wyzwania sprawiło mi jeszcze większą satysfakcję.
Teraz trzeba było zacząć szukać inspiracji: najważniejsze, żeby były jak najbardziej oderwane od tego, co robimy na co dzi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!