Aby budować świadomość marki i zainteresowanie nią, należy eksponować produkty i być widocznym jako brand. Tylko jak zrobić to efektywnie, kiedy konsumenci przeciążeni komunikatami reklamowymi są coraz mniej czuli na starania marketingowców? Ponad 40% Polaków korzysta z Adblocka. Standardowe formaty reklamowe nie dają już oczekiwanych rezultatów. Zupełnie odwrotnie jest z wideo, które obecnie jest dosłownie „pochłaniane” przez internautów. Krótkie filmy w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami, a może dedykowany cykl wideo? Możliwości jest mnóstwo, dlatego warto się zastanowić, która z nich będzie odpowiednia dla Ciebie!
POLECAMY
No dobrze, tylko od czego zacząć?
Zastanów się nad tym, jak rozległa ma być akcja i na jakich kanałach materiały filmowe miałyby się pojawić. Wideo tworzone do internetu poza walorami estetycznymi i jakościowymi powinno mieć w sobie to „coś”, być zabawne, interesujące i przede wszystkim budzić emocje – tylko takie materiały będą angażujące. Równie ważne jak sam materiał jest miejsce jego dystrybucji. Zanim je wybierzesz, sprawdź dokładnie, czy właśnie tam znajdziesz potencjalnych konsumentów i osoby zainteresowane marką. Każda z platform czy kanałów społecznościowych rządzi się swoimi regułami, o czym nie możesz zapominać, przygotowując materiały do publikacji.
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!